Log ind
Det bedste ved atraveo
Blogindlæg fra den 25-10-2013

"En af de bedste rådgivninger blandt de testede“

Den tyske forbrugerorganisation Stiftung Warentest er gået ferieboligportaler på internettet efter i sømmene. Til vores glæde opnåede atraveo den samlede bedømmelse "god", svarende til 2,5, og var dermed blandt dem, der klarede sig bedst i testen.

Vi blev særligt glade over anerkendelsen af vores kundeservice. "En af de bedste rådgivninger blandt de testede" - det blev facit i det tyske tidsskrift "test" (udgave 11/2013, side 77). Også det, at vi er nemme at komme i kontakt med via telefon og e-mail, blev fremhævet som noget positivt, og vi landede da også over gennemsnittet i disse kategorier.

Birgit Krywalsky, der leder atraveos kundeservice, er stolt af hele teamet. "I den foregående sommer havde vi flere bookinger end nogensinde før. Derfor er testresultatet en dejlig anerkendelse af den service, som alle i teamet har været med til at yde." Under mottoet 5-sternet service til alle understreger vi værdien af en kompetent rådgivning og pålidelig bookingafvikling - og hele tiden med én ting for øje: At vores kunder kan tilbringe en dejlig ferie.
Vi er også meget tilfredse med vores placering i forbindelse med den gennemskuelighed, som kunden oplever. I testresultatet fremhæves det positive i, at atraveo, i modsætning til nogle af sine modspillere, tydeligt angiver, hvilken udlejer eller arrangør der er den respektive aftalepartner. Vi bliver også rost for, at annulleringsbetingelserne allerede forklares tydeligt under bookingprocessen, så kunden ikke bliver overrasket over uventede omkostninger i tilfælde af en senere annullering af rejsen.
Trods alt er vi klar over, at resultatet af testen ikke er nogen anledning til at hvile på laurbærrene. Selv om den samlede bedømmelse på 2,5 er en glædelig nyhed, ligger resultatet under det, hvad vi egentlig forventer af os selv. Vores mål er og bliver: Det bedste website for ferieboligophold.